ערוצי נענע:דואר|פורומים|צ'ט|תוכנות|חדשות|ספורט|תרבות|מחשבים|לימודים|בריאות|אוכל|ג'נענע|קניות



מי עומד מאחורי יומטוב





בכל אחד מאתנו יש ילד- הילד שהוא היה. פעם אחת בשנה, בואו ניתן הכל בשביל הילדים של כולנו.
פעם אחת בשנה ישראל צוחקת מכל הלב. יומטוב - פרויקט התרמה ענק למען הילדים של כולנו שבת,31.1 ושלישי 3.2.

"יומטוב" - יום ההתרמה המסורתי שייסדה קשת בשיתוף עם הרוח הישראלית וציונות 2000. למען ילדים ונוער בישראל, הוא יום שידורים מיוחד שעומד כולו בסימן בידור וצחוק. ביום זה, נרתמים כולם למען המטרה החשובה של עזרה לילדים ונוער בסיכון ובמצוקה.

מיטב כוכבי הטלוויזיה, אנשי בידור, חברות מסחריות, מפרסמים ופרסומאים, קרנות, וכמובן הציבור בבית התגייסו כולם לראשונה ב- 19 בדצמבר 2002 לערב שידור של 7 שעות שהביא רייטינג חסר תקדים וגייס קרוב ל- 13 מיליון מיליון.

יומטוב הישראלי שואב השראה מעמותת COMIC RELIEF הבריטית שיום ההתרמה המרכזי שלה נקרא RED NOSE DAY. העמותה פעילה למען ילדים, ויום ההתרמה המרכזי הוא כולו בגישה משעשעת, משוחררת, חסרת עכבות. כוכבי הטלוויזיה הגדולים של הטלוויזיה הבריטית משתתפים בערב השידורים הענק, ללא תמורה, ומסכמים יום של פעילות ססגונית ופרועה שמתרחשת על המסך ומחוץ לו, ברחבי הארץ כולה. אל הכוכבים מצטרפים הגופים המסחריים הגדולים ביותר שמעבירים תרומות ענק למען הילדים ונחשפים בתחום הערכים המיוחדים, כולל אלו המשעשעים, שמעניק להם ה- RED NOSE DAY.